Friday, December 4, 2009

suaraku berharap.

just my song-o-meter for these days..

click the site above and hear this real good song....



Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan


Suara dengarkanlah aku
Apa khabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya



hahaha..
berasa macam ditinggal banget sih cik kiah.. 
orang pergi juga tak jauh-jauh dan tak lama.
kalau dekat sememangnya ketemu? aaaahhhh dekat pun belum bisa ketemu tapi sedikit terubati rasa ini dengan perbualan yang singkat ..huh

aku sudah pasrah tuyhh dan cuma berharap ada suatu keajaiban yang terjadi untuk meredakan perasaan gila ini, kerna sekali cinta aku tetap cinta...


*but if you thought we couldn't be, please tell me.
Because I feel no longer like you want me more than just your friend.. or is it just in my thought?
blaaah. say something and it would be okay.

3 comments:

Y said...

bru ak tw tajok lagu 2 suaraku berharap . haha . selama ni ta pnh nk amk tw pon ;]

kertasgraf said...

are u okey cik kiah??

hafiz&cik kiah said...

haha..sedap kn lagu tuyhhh.
touching jewp. HA-ha