Friday, September 25, 2009

abah & emosinya


abah dan anak sulong terjalnye!.


malam ini aku menghadap komputer riba ku sebentar. hajat mahu menyiapkan resume bikin digunakan semasa industrial training, tp nampak gayanye kelangit juga aku. haha!. sampah punya aku.

sambil mendengar lagu lily allen. cuba teka tajuk lagu dy?. xtw?. erm. aku dgr lagu FUCK YOU. besh owh!. mcm nie pon ade lagu. kreatif tol org berkulit putih ade bintik-bintik merah skit nie. haha!.

dalam seminggu dok kt umah nie mcm-mcm hal ade. tahan dan pekak kan telinga aje la.kenapa?.
mcm biasalah, bebelan-bebelan manja bapak aku. haha!. sambutan raya yg boleh dikatakan hebat. yelah. beraya dgn cik kiah kan. mestilah hebat. pulang raya bersama. besh owh. ade teman bikin rasa segar badan. haha!. sampah punya aku.
cerita pasal bapak/abah/bos kan?. yg mane telah kehilangan ayahanda tercinta kita sedekahkan al-fatihah. amin.
ok. balik kpd cerita asal. berapa ramai antara kita yg kamcing ngn bos dy. da berbual mcm kawan. leh tepok-tepok bontot. haha!.gaban. ok. bape orang?. angkat kaki korang. aku rase kan kebanyakan yg rapat dgn bos die adalah anak pempuan. kenapa aku merasakan begitu?. ini adalah kerana adik pempuan aku baek ngn bapak aku. ok tak aku punye fakta. haha!. tak kesahlah.

ok. bagi yg tak kamcing. np ko tak kamcing ngn bapak ko?. sbb bos ko tak kasi lesen besar isap rokok dlm umh?. bos ko soh balik umh sebelom pkul 10?. atau sebab ko memang dajal sampai bos ko da tak percaya kat ko?.
bagi aku. abah aku pernah sekali cakap ngn aku. ke da banyak kali cakap?. aku pon tak ingat. haha!.
setiap kali along nk selesaikan sesuatu atau cuba utk buat sesuatu. tolong letak diri dalam tempat seorang ayah. cuba utk faham risau & runsing seorang ayah kpd seorang anak.


p/s;akuINIanakDERHAKA.masihADAkemaafanKAHbuatANAKMUwahaiABAHKU.